Obserwatorzy

poniedziałek, 8 lipca 2013

Bielenda - Pomarańczowa Skórka

Kolejny raz miałam okazję zostać testerką firmy Bielenda. Tym razem kosmetykiem, który wpadł w moje ręce był termoaktywny koncentrat ANTYCELLULIT - wyszczuplająco - ujędrniający z serii Pomarańczowa Skórka.

15zł /175 ml

PROBLEM:  Rozległy i powracający cellulit (nierówności i zagłębienia na skórze tzw. "pomarańczowa skórka"), nadmierna tkanka tłuszczowa, obniżona jędrność i elastyczność skóry.

Z informacji umieszczonych na opakowaniu dowiadujemy się, że: Termoaktywny koncentrat to silnie działający preparat, który delikatnie rozgrzewa skórę. Wysokie, zapewniające skuteczność stężenie składników aktywnych o udowodnionym działaniu antycellulitowym i wyszczuplającym usprawnia proces rozbijania cellulitu i spalania tkanki tłuszczowej, który trwa jeszcze wiele godzin po aplikacji. Kofeina stymuluje przemianę materii, przyczynia się do usuwania złogów tłuszczu, poprawia mikrokrążenie, ma wpływ na drenaż tkanek. Zapobiega ponownemu odkładaniu się tkanki tłuszczowej, wyszczupla i modeluje sylwetkę. Centella Asiatica doskonale ujędrnia, wygładza i nawilża skórę. Widocznie redukuje objawy cellulitu i zapobiega jego uporczywym nawrotom. Garcinia Cambogia hamuje odkładanie się tłuszczu w komórkach; wyszczupla i modeluje ciało.

EFEKT:  widoczna redukcja cellulitu i tkanki tłuszczowej, doskonale wymodelowane, jędrne, gładkie i sprężyste ciało.

STOSOWANIE: 2 RAZY DZIENNIE WMASOWAĆ PREPARAT W MIEJSCA PROBLEMATYCZNE.





Moja opinia:

Do tej pory nie wierzyłam w takie preparaty-cud. Myślałam, że to kolejny kosmetyk który obiecuje wiele a efekt końcowy i tak będzie niewidoczny. Ale postanowiłam spróbować swoich sił w naborze testerów i udało się.
Kosmetyk dotarł i zaczęło się testowanie. Już po otwarciu poczułam przyjemny zapach, odpowiednia konsystencja sprawiała, że kosmetyk szybko się wchłaniał. Stosowałam go rano i wieczorem. Zgodnie z informacjami na opakowaniu preparat delikatnie rozgrzewa skórę i poprawia krążenie. Po trzech tygodniach stosowania termoaktywnego koncentratu zauważyłam poprawę w mojej sylwetce. Redukcja tkanki tłuszczowej i poprawa elastyczności skóry są bardzo zadowalające. Zdaję sobie sprawę, że wysiłek fizyczny który miałam również w tym czasie przyczynił się do tego również :)
Właśnie zakupiłam kolejne opakowanie tego kosmetyku....

BIELENDA POMARAŃCZOWA SKÓRKA + WYSIŁEK FIZYCZNY = IDEALNA SYLWETKA NA LATO

POLECAM ZDECYDOWANIE :)

1 komentarz:

  1. Czaję się na ten produkt od jakiegoś czasu :)
    Wiadomo- ćwiczenia muszą być :)

    OdpowiedzUsuń