Obserwatorzy

sobota, 24 sierpnia 2013

Balsam do ciała Nivea

W to sobotnie popołudnie nadszedł czas na recenzję Odżywczego mleczka do ciała firmy Nivea....
Intensywnie pielęgnujące mleczko w nowym opakowaniu z tą samą zawartością ;)

Pojemność 250 ml
Czy chcesz zapewnić intensywną pielęgnację suchej skórze?

Wypróbuj Odżywcze mleczko Nivea, aby zaspokoić potrzeby suchej skóry:
* Bogata, kremowa formuła z Hydra IQ intensywnie odżywia, aby odczuwalnie zredukować szorstkość suchej skóry
* Dzięki zawartości olejku migdałowego zmiękcza skórę

Hydra IQ wpiera tworzenie się nowych Akwaporyn - kanalików białkowych, odpowiadających za przepływ wody pomiędzy komórkami skóry.

Sposób użycia: stosuj wmasowując mleczko w całe ciało.

Moja opinia:

Nowe opakowanie bardzo przypadło mi do gustu, jest bardzo poręczne. Konsystencja mleczka do ciała jak dla mnie jest odpowiednia. Bardzo dobrze się rozprowadza i szybko się wchłania, pozostawiając skórę dobrze odżywioną i nawilżoną.


Kosmetyk bardzo ładnie pachnie (zapach trudny do opisania). Moja skóra jest delikatna i miła w dotyku. Produkt ten kosztuje ok. 18 zł. Moja ocena to 9/10. Jestem bardzo zadowolona z tego mleczka :)

Gorąco polecam :)


4 komentarze:

  1. Ja ten zapach określiłabym jako "niveowy" ;) Miałam, lubiłam, fajnie i na długo nawilżał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam:) Fajne bardzo:) A zapach faktycznie taki typowy dla Nivea:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Twój blog został nominowany do Liebster Award na moim blogu,więcej info:
    http://kosmetycznanina.blox.pl/2013/09/NOMINACJA-W-ZABAWIE-LIEBSTER-AWARD.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Piszesz fajne recenzje, może spróbuj nawiązać współpracę z www.rekomenduj.to, wystarczy się zarejestrować, wypełnić ankiety i czekać na udział w kampaniach, dużo jest tych z kosmetykami z wyższej półki:)

    OdpowiedzUsuń