Obserwatorzy

środa, 30 maja 2018

BoboVita - jestem tym co mi dajesz Mamo! cz.1

Dzisiaj odebrałam przesyłkę z trnd.com -platformy marketingowej. Znalazłam się w gronie szczęśliwców, a właściwie nie ja tylko mój syn :), którzy mają możliwość przetestowania owocowych tubek BoboVity. Bardzo cieszymy się z tego testu, ponieważ doskonale znamy markę BoboVita :)

#bobovita 




#owocewtubkach #mniam
W skład zestawu wchodzi 6szt owocowych musów o następujących smakach:
  • banan i jabłko z truskawką i kiwi
  • jabłko z mango i pomarańczą
  • owoce leśne z bananem i jogurtem naturalnym
  • banan z mango i mlekiem kokosowych
  • truskawki i wiśnie z bananem
  • jagody i jabłka z bananem
"Owoce wykorzystywane w produktach BoboVita spełniają nawet do 3000 razy bardziej restrykcyjne normy jakości i bezpieczeństwa niż owoce przeznaczone dla dorosłych."  

Myślałam, że #owocewtubkach wykorzystam na spacerach w parku lub na placu zabaw. Niestety nie udało się i pierwszy mus już został przez mojego małego smakosza wypróbowany.

#mniam
Na pierwszy ogień poszedł Mus jabłko z mango i pomarańczą. Nie zdążyłam zrobić zdjęcia samego musu, ponieważ mały tester bardzo się domagał deserku. 
W skład musu wchodzi jabłko 61%, mango 20%, pomarańcza 12%, marchew 7%. Waga 80 gram.
Owocowy deser bardzo mu smakował i bardzo szybko się skończył. Tester zadowolony, zjadł bez marudzenia.  

Mam nadzieję, że następne też mu będą tak smakowały :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz