Obserwatorzy

środa, 6 marca 2013

Recenzja kosmetyków JM Spa&Wellnes

Moi drodzy.


dzisiaj chcę Wam przedstawić produkty firmy JM Spa&Wellnes z którą mam przyjemność współpracować.



Pierwszym produktem który przetestowałam był  

olejek do ciała Green Farm Line. 100ml
Z informacji przekazanych na etykiecie przez producenta dowiadujemy się: Olejek do ciała i masażu, doskonała mieszanina olejów roślinnych: Olej Shea, Olej Avocado (EKO cert), Olej Macadamia, Olej Jojoba, Oliwa z oliwek oraz wyciągów roślinnych.
Sposób użycia: Olejek można stosować do masażu lub nacierać ciało po kąpieli w celu odpowiedniego nawilżenia i odżywienia skóry.
Składniki (INCI): Mineral Oil, Propylene Glycol, Dicaprylate Dicaprate, Soybean Oil, Olive Oil, Macadamia Oil, Jojoba Oil, Avocado Oil, Shea Oil, Parfum, Tocopheryl Acetate, Ascorbyl Palimtate. Lecithin, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool.

Cena 19,90 zł

Moja Opinia: Już na samym początku bardzo spodobało mi się opakowanie tego olejku a dokładniej nakrętka butelki, na którą wystarczy kliknąć "Press" możemy już stosować olejek- nie musimy za każdym razem odkręcać nakrętki. A jeśli chodzi o produkt to doskonale rozprowadza się po skórze, pozostawiając ją idealnie nawilżoną. Bardzo przyjemnie pachnie i sprawia, że moja skóra wygląda zdrowo, jest dobrze odżywiona. Jestem bardzo zadowolona z przedstawionego powyżej  kosmetyku i z resztą nie tylko ja ;) Mój mąż też miał sposobność go przetestować ;)
Chętnie przetestuję pozostałe olejki do ciała i masażu.   

Drugim kosmetykiem, który miałam okazję wypróbować to:

Ujędrniający peeling do ciała
Kawa z czekoladą 200ml 
 
Cena 19,90 zł

Opis producenta: Cukrowy peeling do ciała o wyjątkowych właściwościach pielęgnacyjnych i słodkim zapachu czekolady i kawy. Dzięki zawartości masła Shea głęboko nawilża, odżywia i ujędrnia, sprawiając, że ciało staje się zachwycająco miękkie, delikatne i jedwabiście gładkie. Kryształki cukru usuwają martwy naskórek i idealnie wygładzają ciało, masaż pobudza krążenie dotleniając komórki skóry. wspomaga proces odnowy.
Sposób użycia: Peelingiem kolistymi ruchami masować wilgotną skórę, szczególnie miejsca wymagające ujędrnienia. Zabieg powtarzać 2-3 razy w tygodniu.
Składniki: Sucrose, Sodium Chloride, Soybean, Oli, Caprylic Capric Triglyceride, LAureth-4 Butyrospermum Parkil (Shea) Butter, Parfum, Glyceryl Stearate, Cetyl Alcohol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Vitis Vinifera Oil, Silica, Cera Alba, Caffea Arabica, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Phenoxyethanol, Polyaminopropyl Biguanide, Ethylhexylglycerin, Coumarin.
Moja opinia: Peeling robi wrażenie już po otwarciu, te dwa ziarna kawy robią swoje :) Doskonale rozprowadza się po ciele, a kryształki cukru doskonale usuwają zrogowaciały naskórek. Stosowałam kosmetyk według zaleceń producenta i faktycznie skóra jest dobrze odżywiona i ujędrniona, już po pierwszym tygodniu stosowania można zauważyć różnicę gołym okiem. 


 Kosmetyk ma intensywny, przyjemny zapach aż zrobiłam się głodna ;)

Polecam gorąco oba produkty bo są rewelacyjne :)

Zapraszam do odwiedzenia sklepu internetowego   http://www.pl-uroda.pl/ gdzie można nabyć te oraz wiele innych kosmetyków naturalnych firmy JM Spa&Wellnes.

Firmie JM Spa&Wellnes Kosmetyki - dziękuję serdecznie za możliwość przetestowania kosmetyków.

1 komentarz: