Obserwatorzy

poniedziałek, 25 marca 2013

Szampon Nivea- Recenzja

Dzisiaj przedstawiam recenzję nawilżające szamponu Nivea, który dostałam w ramach akcji testowania.



Pojemność 400 ml

OPIS PRODUCENTA:

Poczuj piękno Twoich włosów dzięki unikalnej formule, łączącej naturalne składniki i płynną kreatynę, stanowiąca budulec włosa.

Poczuj jak miękkie i intensywnie nawilżone mogą być włosy z szamponem Hydro Care.
Lekka formuła z ekstraktem z lilii wodnej i aloesem:
* zapewnia głębokie nawilżenie bez obciążania włosów
* łagodnie myje i pielęgnuje włosy
* pozostawia włosy miękkie i gładkie w dotyku

INTENSYWNE NAWILŻENIE.
ZDROWO WYGLĄDAJĄCE WŁOSY.

Sposób użycia: Nanieś szampon na wilgotne włosy,delikatnie wmasuj, a następnie spłucz. Dla optymalnych rezultatów używaj całej linii HYDRO CARE.

MOJA OPINIA:

 Do tej pory nie mogłam pójść spać w mokrych włosach bo rano nie mogłam sobie z nimi poradzić (każdy włos układał się w inną stronę). Po przetestowaniu szamponu Hydro Care wszystko się zmieniło,  nie mam z nimi problemów. Moje włosy są miękkie i doskonale się układają, a także są doskonale nawilżone.
Dodatkowym plusem jest piękny zapach oraz odpowiednia konsystencja produktu.
Kosmetyk jest bardzo łagodny, nie podrażnia tak oczu jak to robią niektóre szampony.
Uważam że Szampon Nawilżający Hydro Care jest idealny dla całej rodziny, również dla dzieci.

Bardzo serdecznie dziękuję firmie Nivea za możliwość testowania produktu oraz gorąco wszystkich zachęcam do odwiedzenia strony http://www.nivea.pl/


1 komentarz: