Obserwatorzy

czwartek, 28 marca 2013

Skarb Matki - Recenzja

Dzisiaj przedstawiam recenzję produktów dla dzieci firmy Skarb Matki.




Powyższy zestaw (tak jak już wcześniej wspomniałam) otrzymałam jako nagrodę z fanpage'a https://www.facebook.com/590powodow.

W skład zestawu wchodziła pomadka ochronna, chusteczki pielęgnacyjne, krem Zdrowa Pupka, balsam do ciała oraz krem do twarzy.
Z racji tego, że moja córka nie używa kremów postanowiłam obdarować inne mamy.
Krem Zdrowa Pupka trafił do mojej siostrzenicy Julki, a krem do twarzy otrzymała córka mojej znajomej, mała Oliwka :)

Pierwszym produktem który został poddany testowaniu przez moją Maję była Pomadka ochronna z filtrem UV.

Cena 12,28zł

Z informacji na stronie producenta dowiadujemy się, że pomadka natłuszcza i nawilża, chroni przed przed czynnikami atmosferycznymi ( wiatr, słońce, mróz) oraz promieniowaniem UVA I UVB.

 Skład:   fizyczny filtr - dwutlenek tytanu, witamina E, wazelina, wosk pszczeli. Zawiera malinowy aromat spożywczy.
Stosowanie:  według potrzeb rozsmarować kilka razy dziennie na wargach, policzkach lub nosie.

Polecana od 12 miesiąca życia.                           
                                                               
Opinia: Podoba mi się fakt, że pomadka jest tak dostosowana, że dzieci mogą same z niej korzystać. Dużym plusem jest szeroki sztyft i tubka z pokrętłem na dole, tak to jest wszystko zaprojektowane że córka (która zazwyczaj pomadkę ma na raz lub dwa bo wykręca ją do końca ) ten kosmetyk ostrożnie wykręca tylko kawałek i zaraz wkręca pomadkę do środka.
Doskonale nawilża i chroni w każdą pogodę. Jest idealna na każdą porę roku i pięknie pachnie malinami :)
Gorąco polecam :)

Drugi produkt, który miałyśmy okazję przetestować to Balsam do ciała dla dzieci czekoladowo-pomarańczowy o konsystencji budyniu pojemność 140ml.


Cena 15,84zł

Na opakowaniu możemy przeczytać, że balsam:

* doskonale nawilża i natłuszcza delikatna skórę dzieci
* sprawia, że skóra jest miękka i aksamitna w dotyku
* bardzo dobrze rozprowadza się i wchłania
* produkt hipoalergiczny
* kompozycja zapachowa nie zawiera alergenów
* polecany dla dzieci oraz osób dorosłych o wrażliwej skórze

W skład tego kosmetyku wchodzi:  panthenol, alantoina, wyciąg z liści aloesu

Moja opinia:  Po otwarciu kosmetyku byłam mile zaskoczona ponieważ między balsamem a nakrętką znajduje się jeszcze plastikowa przekładka. Podoba mi się takie rozwiązanie ponieważ nie ma żadnych "sreberek"  i dzięki temu wszystko jest ładnie i szczelnie zamknięte.
Balsam cudownie pachnie pomarańczą, ma odpowiednią konsystencję- która bardzo podoba się mojemu dziecku. Producent miał rację: kosmetyk doskonale się rozprowadza i świetnie wchłania. Po zastosowaniu można od razu założyć dziecku piżamkę bez obawy że się pobrudzi. Już po kilku dniach stosowania można "gołym okiem" zauważyć, że skóra jest dobrze nawilżona.
Produkt jest bardzo wydajny.
Zdecydowanie polecam go wszystkim mamom. Wasze dzieciaki będą miały dużo frajdy z tego balsamu :)


Ostatnim testowanym przez nas produktem były Chusteczki pielęgnacyjne dla niemowląt i dzieci z olejkiem bawełnianym i Monoi de Tahiti


Cena 9,52zł

Z informacji podanych przez producenta na opakowaniu dowiadujemy się, że delikatne chusteczki pielęgnacyjne Skarb Matki doskonale oczyszczają i pielęgnują skórę dziecka.

Chusteczki zawierają:

* Olej bawełniany - doskonale zabezpiecza skórę dziecka przed wysuszeniem, natłuszcza
* Olej Monoi de Tahiti- nawilża, wygładza i zmiękcza skórę, działą przeciwzapalnie
* Wyciąg z siemienia lnianego- łagodzi odczyny alergiczne, zmniejsza podrażnienia
* Alantoina- ma działanie kojące i łagodzące, przyspiesza gojenie otarć i odparzeń

W paczce znajduje się 70 sztuk chusteczek.

Moja opinia:  Chusteczki łatwo wyciąga się z opakowania. Mają ładny zapach i doskonale sprawdzają się nie tylko w domu ale również w czasie podróży. Doskonale oczyszczają buzię i rączki. Żaden brud nie ma z nimi szans :) Takie chusteczki to prawdziwy skarb dla każdej matki.
Polecam....

Serdecznie zapraszam do odwiedzenia strony http://skarbmatki.pl/ i zapoznania się całą gamą kosmetyków dla dzieci. Na stronie możecie wejść również w zakładkę SKLEP i złożyć zamówienie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz