Obserwatorzy

wtorek, 2 kwietnia 2013

Naturioska- zestaw do testowania




Przed świętami zawitał do mnie kurier z przesyłką od firmy z którą dosłownie dzień wcześniej podjęłam współpracę.

Naturioska 
 
Muszę się przyznać - nie sądziłam że tak szybko otrzymam zestaw  produktów do testowania.
Porządna firma - dba o blogerki :)


W skład zestawu wchodzi: 
* Herbata Perfect Body - czerwona herbata PU-ERH "Pogromca tłuszczu"
* Intensywny krem wyszczuplająco-napinający
* Herbata Love Story - miła niespodzianka ponieważ nie spodziewałam się jej w zestawie 


Dodatkowo w paczce znalazłam 3 próbki kremu BABARIA TWENTY - krem do skóry mieszanej z ekstraktem z owoców granatu,  Kompendium -zabiegi profesjonalne oraz ulotki dotyczące produktów firmy Naturioska (m.in ulotka o kremie przeciwzmarszczkowym z jadem węża- pierwszy raz spotkałam się z takim kremem).

Biorę się za testowanie i już niebawem recenzja :)

Dziękuję serdecznie firmie Naturioska za możliwość testowania Waszych produktów.

Zachęcam również do odwiedzenia strony Naturioska.pl i zapoznania się z całym asortymentem oraz do polubienia na Facebooku  profilu Naturioska :)

2 komentarze:

  1. Super zapowiada się testowanie kosmetyków tej firmy ;-) Czekam na swój zestaw :) A tobie życzę przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń