Obserwatorzy

wtorek, 23 kwietnia 2013

Gdzie jest Groszek??? U mnie :)



Dzisiaj dotarła do mnie niespodzianka od Groszka Bonduella :)



Paczuszkę dostałam za szybki konkurs zorganizowany przez Bonduelle Polska na Faceboku.
Konkurs polegał na odgadnięciu w jakiej restauracji przebywa Groszek, dla ułatwienia odpowiedź znajdowała się w zakładce Zielony Przewodnik :)


Zdjęcie: W dniu dzisiejszym Groszek szukając lokalu, trafił na taki, w którym sam może sobie dobrać dodatki do swojego dania w gorącym bufecie. Dodatkowo, lokal w swoim menu zawiera dania nie tylko z kuchni polskiej, lecz z kuchni całego świata! Kto zgadnie, gdzie jest Groszek? :)
               

A oto co znalazłam w torbie.....


Groszek biały "Cieciorka", Kukurydza Złocista, Młoda marchewka, Groszek konserwowy



Koszulka - w rozmiarze męża :)


Firmowy długopis Groszka ;)

Muszę przyznać, że jestem mile zaskoczona zawartością paczki...

Zachęcam wszystkich do śledzenia profilu na Facebooku Bonduelle Polska, może i do Was wkrótce zawita Groszek z niespodzianką :)

Wkrótce recenzja tych produktów....

3 komentarze: