Obserwatorzy

niedziela, 21 kwietnia 2013

Szybki obiad z BON VIVANT :)

W to niedzielne popołudnie przedstawiam Wam recenzję Ryżu Volcano Bio&Fair.  Produkt ten otrzymałam za aktywność na profilu BON VIVANT na Facebooku.

Waga 300 gram


W tym Świecie Smakosza możemy dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy i poznać wiele oryginalnych produktów.... Ja np. dowiedziałam się, że w Szwajcarii uprawia się ryż :)

Przesyłka z ryżem dotarła bardzo szybko, a ja długo zastanawiałam się jak go wykorzystać.... Zrobić na obiad czy może jakąś sałatkę? W końcu stanęło na tym, że ryż Volcano będzie podany z sosem słodko-kwaśnym Uncale Ben's :)



Z informacji umieszczonej na opakowaniu dowiadujemy się Ryż Volcano to mieszanka ryżu brązowego, różowego i czerwonego. Szkoda tylko, że nie jest podane jak długo gotować tą mieszankę ryżu....




 Ryż wsypałam do wrzącej wody i gotowałam ok 30 min (ponieważ przewagę w mieszance miał ryż brązowy). Wystarczyła dosłownie chwila, aby cała kuchnia wypełniła się pięknym zapachem gotującego się ryżu- takiego z prawdziwego zdarzenia ;)




Tak, jak już wcześniej wspominałam ryż Volcano podałam z sosem słodko-kwaśnym Uncle Ben's i filetem z kurczaka. Takie połączenie dało nam szybki i smaczny obiad :)




 

Jak  dla mnie ryż Volcano jest pyszny. Opakowanie 300gram w zupełności wystarczy na obiad dla 2-3osób (u nas trochę ryżu jeszcze zostało). Po ugotowaniu możemy zauważyć, że niektóre ziarna faktycznie są czerwono-różowe. Dla niektórych ryż ten może mieć specyficzny smak, ponieważ smakuje trochę inaczej niż zwykły biały ryż albo parboiled. Jest on twardszy, gdyż została z niego usunięta tylko ta najbardziej niejadalna warstwa (plewy). Jednak jest bardzo bogaty w witaminy i składniki mineralne.
Często korzystam w domu z brązowego ryżu (polskiej firmy S.), jednak nigdy w czasie gotowania nie unosił tak piękny zapach, dobrego gatunkowo ryżu. Zostałam mile zaskoczona tym faktem :)

Zdecydowanie polecam :)

Ciekawi mnie jak smakują pozostałe Państwa produkty... Chyba będę musiała zajrzeć do Waszego sklepu :)

Moi Drodzy, zapraszam wszystkich do polubienia profilu na Facebooku BON VIVANT, może i Wy będziecie mieli szansę wypróbować różnorodne produkty.

Dziękuję serdecznie firmie BON VIVANT za możliwość przeniesienia się w Wasz Świat Smakosza....


3 komentarze: