Obserwatorzy

środa, 17 kwietnia 2013

Olejek do kąpieli Concertino Baby - RECENZJA

Marka Concertino Baby powstała z myślą o delikatnej skórze maluszków.
Wszystkie produkty są hipoalergiczne oraz przetestowane dermatologicznie. Ponadto proszki do prania tej marki posiadają pozytywna opinię Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie.

W ofercie firmy Dramers -producenta marki Concertino Baby możemy znaleźć:

* płyny do płukania
* żele do prania
* odplamiacz
* proszki do prania
oraz nowość
* olejek do kąpieli

Razem z córką mamy okazję testować Olejek do kąpieli. Udało nam się go wygrać w konkursie zorganizowanym przez producenta na profilu  na Facebooku.



Oprócz olejku w paczce znaleźliśmy 4 kolorowanki  :)


 Hipoalergiczny Olejek do kąpieli

  
Pojemność 250ml


Na etykiecie umieszczonej z tyłu opakowania dowiadujemy się, że olejek "delikatnie oczyszcza i pielęgnuje wrażliwą i suchą skórę. Posiada delikatny i przyjemny zapach. Lekko natłuszcza i nawilża. Przywraca naturalną barierę ochronną oraz pomaga chronić skórę przed wpływem szkodliwych czynników zewnętrznych".

Testowany dermatologicznie
Nie zawiera mydła, barwników i konserwantów. 

Sposób użycia: Do ciepłej wody wlać niewielką ilość olejku. Po kąpieli delikatnie osuszyć ciało ręcznikiem bez wycierania.

Uwaga:
Produkt do użytku zewnętrznego . Unikaj kontaktu z oczami, zwłaszcza nierozcieńczonego olejku do kąpieli.


Moja opinia:

 Mojej córce bardzo podobała się kolorowa etykieta, która przyciąga wzrok. Opakowanie jest bardzo poręczne. Wydaje mi się, że trochę ciężko otwiera się zamknięcie tego olejku, ale jest to tylko na plus. Przynajmniej moje dziecko nie wlało do wanny całego opakowania od razu :) Olejek do kąpieli ma bardzo przyjemny zapach, a po wlaniu go do ciepłej wody delikatnie się pieni, a woda ma mleczny odcień.



 Już po kilku kąpielach zauważyłam, że skóra mojego dziecka jest odpowiednio nawilżona. A moja córka na bok odłożyła swoje dotychczasowe płyny do kąpieli bo ona "chce olejek". To chyba najlepsza rekomendacja, bo dziecko wie co dobre :)
Osobiście również użyłam tego olejku i poza nawilżeniem skóry ten kosmetyk sprawia, że możemy się zrelaksować po cały dniu bieganiny :)

Z tego co się orientuję w sklepach można dostać teraz w promocji  2-litrowy żel do prania (wersja do białego lub koloru) z gratisem, którym jest  testowany przeze mnie olejek.

Polecam :)

Zapraszam na stronę producenta w celu dokładniejszego zapoznania się z asortymentem www.concertino-baby.pl

Firmie DRAMERS S.A dziękuję za możliwość testowania produktu marki Concertino Baby :)








1 komentarz: