Obserwatorzy

środa, 10 kwietnia 2013

ROYAL BRAND - RECENZJA

Firma Royal Brand jest producentem, importerem oraz eksporterem artykułów żywnościowych.
Na rynku istnieje już od 20 lat. W swojej ofercie posiada trzy linie przypraw: mieszanki, przyprawy z naszych pól i łąk oraz przyprawy indyjskie.


Royal Brand 

Royal Brand dba również o swoich  fanów na profilu https://www.facebook.com/pages/Przyprawy-Royal-Brand. Każdy z nas ma szansę otrzymać zupełnie za darmo przyprawy, mamy możliwość sprawdzenia w czym tkwi sekret udanego obiadu :)

W ostatniej akcji zorganizowanej na fanpage'u firmy mój mąż załapał się na przyprawę włoską Arabiata.


Waga netto: 30 g



Z ulotki dołączonej do opakowania dowiadujemy się, że Arabiata ma:
SMAK: korzenny, aromatyczny, ostry
ZAPACH: aromatyczny, korzenny.

Zastosowanie: mieszanka pozwala przygotować dania włoskie, stosowana głównie do makaronu oraz mięs, również do grilla.
Skład: cebula, czosnek,chili, sól, pieprz, rozmaryn, papryka,tymianek, bazylia, oregano, pietruszka
Struktura: mielona

MOJA OPINIA

Przyprawę zastosowałam przy przygotowaniu posiłku mężowi do pracy. Po otwarciu opakowania można było poczuć aromatyczny zapach mieszanki przypraw.  Użyłam ją do fileta z kurczaka.

Czytając informację umieszczone na opakowaniu , wiedziałam, że przyprawa jest ostra dlatego nie dałam jej za dużo. Mięso doskonale "przeszło" tymi przyprawami. Po przygotowaniu (duszeniu) było odpowiednio pikantne i smakowało wyśmienicie z ryżem i mieszanką warzyw :)



Przyprawy Royal Brand są idealne dla ludzi, którzy chcą się zdrowo odżywiać.

Gorąco polecam :)

Serdecznie zapraszam również do zapoznania się z całym asortymentem firmy Royal Brand  oraz do polubienia profilu na https://www.facebook.com/pages/Przyprawy-Royal-Brand

Firmie Royal Brand dziękuję za możliwość przetestowania przyprawy Arabiata.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz