Obserwatorzy

wtorek, 2 kwietnia 2013

Przegląd dzisiejszej poczty :)

Dzisiejszy dzień okazał się bardzo dobry jeśli chodzi o przesyłki :)

Pierwszą przesyłką która dzisiaj do mnie dotarła to kawa wygrana na fanpag'u firmy Astra na FB

masa netto opakowania: 50gram


Poznańska Palarnia Kawy Astra Sp. z o.o. dba o swoich fanów i często organizuje konkursy gdzie każdy ma szansę wygrać kawę Astrę lub ( tak jak ostatnio) herbatę :) Czekam również za przesyłką z herbatą, gdyż udało mi się znaleźć w gronie laureatów ostatniego konkursu.

Zachęcam do polubienia na Facebooku  profilu  Astra - każdy z Was będzie miał szansę wygrać :)



Druga przesyłka, z której najbardziej ucieszyła się chyba moja córka była od firmy DRAMERS S.A. która jest producentem hipoalergicznych produktów do prania Concertino Baby.
Producent zorganizował konkurs na temat wiedzy o firmie i produktach Concertino Baby. Zadał 11 pytań i pierwsze dwie osoby, które udzieliły prawidłowej odpowiedzi otrzymały zestaw kolorowanek oraz olejek do kąpieli.






Nie sądziłam, że będzie to zestaw aż 4 kolorowanek :) Moja córka jest wniebowzięta :)

Olejek przetestujemy już w najbliższym czasie....

Już teraz zapraszam Was na facebookowy profil firmy Concertino Baby, gdzie aktualnie odbywa się kwietniowy konkurs z fajnymi nagrodami.


Firmie Dramers S.A dziękuję za nagrodę :)



Trzecią paczką, którą otrzymałam to nagroda od firmy Eveline Cosmetics  za udział w Szybkim konkursie na Facebooku. Należało skutecznie zaprosić jedną znajomą/znajomego i wysłać maila na podany w poście adres. Można było wygrać zestaw kosmetyków dla siebie i osoby zaproszonej.

Znalazłam się w gronie 100 nagrodzonych szczęśliwców :)

Oto zestaw który otrzymałam:



* Balsam do ciała
* Żel pod prysznic
* Różowa myjka

Zestaw który jest zapakowany trafi do kuzynki Izy, a recenzja mojego zestawu już niedługo.....


Dziękuję Eveline Cosmetics za kosmetyki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz