Obserwatorzy

poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Streetcom - Somersby

Zaproszenie do zabawy od Lorda Somersby :)

Co prawda akcja już dobiega końca, ale na pewno jeszcze długo w pamięci pozostanie nie tylko mi ale i innym Ambasadorom....
Ale zacznijmy od początku... Tuż przed Świętami Wielkanocnymi otrzymałam radosną nowinę o udziale w kampanii Lorda Somersby.

Moja paczka Ambasadora




Pewnie niektórzy z Was zastanawiają się co tam się znajduje??? Na zdjęciu poniżej przedstawiam Wam zawartość Paczki Lorda Somersby :)





* 24 butelki Somersby - z czego 18 butelek i ulotek - zgodnie z założeniami  akcji otrzymała rodzina, przyjaciele i znajomi)
* szklanka Somersby - niestety została mi już tylko na zdjęciu, właśnie dzisiaj ją zbiłam przez swoją nieuwagę :'(
* Lord Somersby dołączył do tego zestawu także karty do gry ze swoim, jak i całego dworu, wizerunkiem.

Somersby
APPLE BEER DRINK

Pojemność 400ml

Napój piwny o smaku jabłkowym. Połączenie piwa (45%) i napoju o smaku jabłkowym (55%).
Skład: woda, piwo, syrop glukozowo-fruktozowy, sok jabłkowy, kwas askorbinowy, kwas cytrynowy, suklaroza:substancja słodząca, sorbinan potasu: substancja konserwująca. Zawiera słód jęczmienny i substancję  słodzącą. Pasteryzowany.

Najlepiej smakuje mocno schłodzony,z kostkami lodu.

Moja opinia

Nie spodziewałam się aż tak ogromnej paczki od Lorda Somersby - to było miłe zaskoczenie :)
 Butelka Somersby ma pojemność 400ml - dla niektórych pewnie za mało dla innych w sam raz (ja należę do tej drugiej grupy) ;) Piwo najlepiej smakuje gdy jest schłodzone...


 Ma pyszny jabłkowy smak. Doskonale nadaje się na wieczorne pogaduszki z przyjaciółkami lub mecz piłki nożnej (gdy oglądamy z mężem) Czy to piwo jest tylko dla kobiet? Uważam, że NIE. To piwo jest i dla pań i dla panów ;) Dla wszystkich, którzy chcą się zrelaksować i przenieść w świat Lorda Somersby. Cena za jedną butelkę to ok. 4-5zł, nie jest to wygórowana cena za tak dobre piwo.
Bardzo miłą niespodzianką, były również karty do gry - zawsze można sobie pograć przy Somersby ;)
Uważam, że ta akcja Streetcomu jest bardzo ciekawa, bo poza ciekawym produktem do testowania dostaliśmy możliwość udziału w interesujących akcjach zorganizowanych przez Lorda Somerby.

Polecam Wam profil na Facebooku  Lorda Somersby.

A jeśli macie ochotę brać udział w ciekawych akcjach testowania produktów zachęcam do odwiedzenia strony Streetcom.

2 komentarze:

  1. eh... fajna kampania a ja się do nie nie załapałam:(ale za to na www.rekomenduj.to testuję suplementy diety, też fajnie!

    OdpowiedzUsuń