Obserwatorzy

czwartek, 25 kwietnia 2013

Poznańska Palarnia Kawy Astra - recenzja

Moja dzisiejsza recenzja będzie dotyczyła kawy ASTRA oraz herbaty ROOIBOS. Oba produkty dostałam jako nagrodę w konkursach zorganizowanych na profilu firmy Astra na Facebooku.

Astra - Klub Odkrywców Dobrego Smaku – Poznan, Poland

 Poznańska Palarnia Kawy Astra już od początku swojej działalności, czyli od 1973 roku, skupiała się na rozpowszechnianiu na krajowym rynku wysokiej jakości kawy i herbaty z najodleglejszych zakątków świata.
Poznańska Palarnia Kawy to gwarancja najwyższej jakości surowca.


Waga opakowania 50g

Herbata- 25 saszetek

KAWA ASTRA

Z informacji zamieszczonych przez producenta na opakowaniu dowiadujemy się, że kawa Astra to 100% arabica z najlepszych plantacji Azji, Afryki i Ameryki Południowej. Dzięki starannie wyselekcjonowanym ziarnom posiada harmonijny i delikatny smak.
Łagodna dla żołądka. Kawa Astra produkowana jest w oparciu o opatentowaną technologię usuwania z ziaren kawy substancji odpowiedzialnych za tzw. "drażniące działanie kawy". Jednocześnie kawa zachowuje wyjątkowe walory smakowe i pełną zawartość kofeiny. Jest źródłem przeciwutleniaczy eliminujących szkodliwe działanie wolnych rodników.
Reguluje cholesterol. Kawa Astra nie powoduje wzrostu stężeń cholesterolu i spadku poziomu HDL (dobry cholesterol).
Przebadana klinicznie. Jedyna kawa w Polsce, której zdrowotne walory potwierdził Instytut Chorób Wewnętrznych Kliniki Gastroenterologii Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu.

Moja opinia:

Kawę Astra znam już od dłuższego ponieważ mój małżonek bardzo ją lubi. Ma ona delikatny a zarazem intensywny smak, różni się od innych kawa. Już po otwarciu czujemy intensywny zapach mielonej kawy.  Uwielbiam pić kawę Astra z mlekiem.









Kawa Astra ożywia umysł, dzień bez tej kawy jest dla mnie dniem straconym :) W końcu ma same plusy- świetnie smakuje i nie szkodzi naszemu zdrowiu :) Do kawy zawsze mam też coś słodkiego ;)


HERBATA ROOIBOS o smaku cytryny i imbiru

"Herbata Rooibos z czerwonokrzewu pochodzi z Republiki Południowej Afryki. Jest bogatym źródłem przeciwutleniacz, które pomagają chronić organizm przed wolnymi rodnikami. Obecne w niej flawonoidy łagodzą stres, działają relaksująco i odprężająco. Herbata Rooibos nie zawiera kofeiny, dlatego można ją pić o dowolnej porze dnia. Wyróżnia się owocowo-słodkim smakiem oraz intensywnym czerwonym kolorem naparu. Z dodatkiem cytryny i imbiru zyskuje nowy wymiar smaku."- takie informacje możemy przeczytać na opakowaniu.

Skład:  herbata Rooibos (87%), korzeń imbiru (5%), skórka cytryny (5%), aromat cytrynowy (2%),
aromat mandarynkowy, naturalny aromat imbirowy (0,2%)

Przepis parzenia herbaty: Zalać wrzącą wodą. Zaparzać od 8 do 10 minut. Podawać na gorąco lub na zimno z lodem.



Moja opinia:

W opakowaniu znajduje się 25 sztuk saszetek z herbatą. Każda saszetka jest osobno zapakowana w folię.



Po otwarciu saszetki czujemy cytrynowy zapach. Gdy zaparzymy herbatę, wydaje mi się, że bardziej wyczuwalny jest wtedy smak imbiru niż cytryny. Herbatę piję bez żadnych dodatków (bez cukru), ma ona dość specyficzny smak - ale to chyba kwestia przyzwyczajenia :)



Herbata ma piękny kolor. Ciekawi mnie jeszcze jak smakuje herbata Rooibos o smaku maliny z grapefruitem... Mam nadzieję, że będę mogła się niedługo przekonać :)

POLECAM WSZYSTKIM KAWY I HERBATY FIRMY. ZAPRASZAM DO ZAPOZNANIA SIĘ Z CAŁYM ASORTYMENTEM NA STRONIE ASTRA ORAZ DO DOŁĄCZENIA DO WSPÓLNEJ ZABAWY NA FACEBOOKU ASTRA- KLUB ODKRYWCÓW DOBREGO SMAKU.


FIRMIE ASTRA DZIĘKUJĘ, ZA MOŻLIWOŚĆ PRZETESTOWANIA KAWY I HERBATY.

2 komentarze:

  1. Asiu super...mniam już czuje ten aromat:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja ulubiona kawa.Piję ją od 10 lat z mlekiem skondensowanym i miodem.Jest wyborna, aromatyczna i czuję się po niej świetnie.

    OdpowiedzUsuń