Obserwatorzy

czwartek, 25 kwietnia 2013

Testowanie z SampleCity.pl

SampleCity

Jeśli ktoś z Was jeszcze o tym portalu nie słyszał -to już wyjaśniam o co chodzi....

Samplecity.pl to portal na którym możemy bezpłatnie testować różne produkty. Oczywiście liczba produktów do testu jest ograniczona, dlatego "szczęśliwcy" zostają wybrani, na podstawie wypełnionych ankiet, według kryteriów jakie wyznaczyła firma/producent danego produktu.
Do pierwszych czterech akcji nie zakwalifikowałam się i myślałam, że tak już będzie zawsze.... Na szczęście pomyliłam się i udało mi się zostać testerką makaronów Bartolini :)


Mój zestaw testowy

W skład zestawu wchodziły:

Makron 6-cio jajeczny
Makaron Premium - 100% pszenicy durum

Na pierwszy ogień  do testowania poszedł Makaron 6-cio jajeczny.


Waga 250gram

Skład: kaszka makaronowa pszenna, jaja (6 jaj na 1kg mąki), semolina (mąka makaronowa z pszenicy durum), woda.

Sposób gotowania: przed spożyciem gotować 5-8 minut, w zależności od formy makaronu

Moja opinia

Makaron idealny do niedzielnego rosołu.... Opakowanie wystarczy dla 4-5 osób. Makaron po ugotowaniu nie skleja się. Ma taką samą ładną żółtą barwę po ugotowaniu jak i przed gotowaniem. Idealny dla dzieci i dorosłych. Makaron smakował całej rodzinie :)
Zdjęcia ugotowanego makaronu dodam jak tylko znajdę go w sklepie i kupię, gdyż mam małe problemy techniczne (mąż usunął zdjęcia - podobno niespecjalnie :/ ). W najbliższym czasie je tutaj dodam bo już rozglądam się za nim w sklepach, tak mi ten makaron zasmakował :)

I przyszła też kolej na drugi makaron  Makaron 100% pszenicy durum

Waga opakowania 400g
Skład:  100% semolina (maka z pszenicy durum), woda, szpinak suszony (2%), pomidor suszony (2%)

Przed spożyciem gotować: 6minut, al dente 4minuty, nie hartować (100g makaronu na 1 litr osolonej wody)


Długo zastanawiałam się w jaki sposób mogę go podać, aż w końcu wymyśliłam: SAŁATKA z tuńczykiem.
Makaron gotowałam cztery minuty, aby był al dente. Bardzo spodobał się mojej córce: "mamo taki fajny, kolorowy".

gotujący się makaron

Makaron kolanka doskonale pasuje do różnych sałatek, dodatkowym plusem są jego trzy kolory, które sprawiają, że sałatka wygląda jeszcze lepiej.



Makaron nie skleja się i doskonale wygląda. Myślałam, że po ugotowaniu kolory makaronu zbledną, ale one pozostały takie same. Opakowanie w zupełności wystarcza dla 4 osób.

Oba makarony są świetne i doskonale smakują.  Polecam zdecydowanie :)

Chcecie testować różne produkty to zapraszam na stronę Samplecity. A jeśli zastanawiacie jakie rodzaje makaronów jeszcze są w ofercie producenta zerknijcie na stronę Bartolini :)

Dziękuję za możliwość przetestowania makaronów :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz