Obserwatorzy

wtorek, 16 kwietnia 2013

Naturioska- recenzja produktów :)

Naturioska 



 Wcześniej pisałam już na swoim blogu o współpracy z firmą Naturioska, teraz przyszedł czas na wystawienie mojej opinii :)

 Produkty które dzisiaj zrecenzuję to:

  Intensywny krem wyszczuplająco-napinający 

  "PERFECT BODY" Odchudzająca czerwona herbata PU-ERH z pomarańczą, grapefruitem i aromatycznymi składnikami

  "LOVE STORY" naturalna, smaczna i aromatyczna mieszanka suszonych i kandyzowanych owoców

Pierwszym produktem z otrzymanego zestawu, który przetestowałam był Intensywny krem wyszczuplająco-napinający.



Pojemność 200ml


Informacje na opakowaniu są w języku hiszpańskim, dlatego zajrzałam na stronę Naturioska.
Dowiedziałam się, że intensywny krem wyszczuplająco-napinający stosujemy nie tylko na skórę brzucha, ale w dowolnym miejscu na ciele np. na kolanach, nogach, szyi.
Możemy tam również przeczytać, że " Laboratoria Babaria stworzyły tą świetną formułę ze składnikami zawierającymi: Morszczyn pęcherzykowaty, Karnitynę, Kofeinę, Aloes, Elastynę oraz inne aktywne składniki. Ten niesamowity krem łatwo się wchłania, pomaga ujędrnić Twoją skórę, jak również zapobiega  dalszej utracie sprężystości, utrzymując jednocześnie doskonale nawilżoną skórę."

Sposób użycia: Stosować dwa razy dziennie na obszary problemowe, wcierając krem okrężnymi ruchami od zewnątrz.

Moja opinia: 

Bardzo poręczne opakowanie, łatwo się otwiera. Krem ma odpowiednią konsystencję i piękny zapach. 
Kosmetyk bardzo szybko się wchłania. Produkt stosuje na skórę brzucha już od ponad dwóch tygodni i widzę efekty.  Moja skóra jest nie tylko odpowiedni nawilżona ale (co najważniejsze) bardziej napięta i jędrniejsza. To jest najlepszy krem wyszczuplający na jaki trafiłam, a uwierzcie mi trochę ich po narodzinach córki testowałam i żaden nie spełniał moich oczekiwań... Z kremem Babaria jest inaczej. To mój numer 1 :) Tym bardziej że już zaczęła się u mnie akcja "Lato" ;) Wiadomo każda z nas chce dobrze wyglądać latem w stroju kąpielowym :) 

Drugim produktem testowanym przeze mnie była "PERFECT BODY" Odchudzająca czerwona herbata PU-ERH z pomarańczą, grapefruitem i aromatycznymi składnikami.


Waga 100 gram


Producent na opakowaniu informuje nas, że jest to wyjątkowa herbata czerwona PU-ERH, "pogromca tłuszczu" o najwyższych właściwościach odchudzających. Wraz z kompozycją naturalnych składników usuwa toksyny z organizmu oraz obniża poziom ciśnienia i cholesterolu we krwi.

Sposób parzenia: jedną łyżeczkę wsypać do filiżanki lub czajniczka, zalać wodąo temperaturze 95 stopni, parzyć około 3 do maksymalnie 5 minut.
Te same liście można parzyć dwu-trzykrotnie.

Składniki: herbata czerwona 'pu-erh", yerba mate zielona, kawałki pomarańczy, jabłko, aromat grapefruitowy.

Moja opinia:
  
Wybierając produkty do testowania to mąż namówił mnie właśnie na czerwoną herbatę. Ja byłam trochę sceptycznie nastawiona ponieważ nie przepadałam za taką herbatą. Zawsze czułam ten charakterystyczny silny zapach i smak. Dobrze, że dałam namówić się mężowi na Perfect Body bo zmieniłam zdanie na temat tej herbaty już po otwarciu opakowania, gdy poczułam intensywny zapach grapefruita :)

 

Jedna łyżeczka wystarczy aby uzyskać aromatyczny, pyszny napój o czerwonym kolorze.



Herbata "Perfect Body" smakuje i pachnie tak samo :) Połączenie kawałków pomarańczy i aromatu grapefruita smakuje wyśmienicie. Pomimo tego, że jest to czerwona herbata nie smakuje tak jak typowe herbaty czerwone, które możemy znaleźć na sklepowych półkach. Smakuje o niebo lepiej :)
 

 



Bez żadnego problemu możemy zaparzać liście dwa lub nawet trzy razy. Osobiście uważam, że za drugim razem smak jest nawet intensywniejszy.
Herbata reguluje przemianę materii i poprawia krążenie. Doskonała dla osób które chcą zrzucić kilka kilogramów :)

 Kolejnym produktem który znalazł się w moim zestawie jest Herbata Love Story. Nie spodziewałam się jej w paczce bo wybrałam tylko dwa produkty do testowania, więc była to miła niespodzianka :)


Waga 50 gram


Z informacji umieszczonych na torebce dowiadujemy się, że herbata Love Story to naturalny, słodziutki i pachnący napój owocowy, który pobudza zmysły i sprzyja miłosnym uniesieniom. Idealny do spędzania chwil we dwoje :)

Sposób parzenia: parzyć 2-3 krotnie w temperaturze 95 stopni. Napar oddzielić od owoców, w zależności od pożądanej intensywności.

Składniki: czarny bez, rodzynki, jabłko, hibiskus, papaja i ananas kandyzowane, czerwona porzeczka, maliny i truskawki liofilizowane, banan, naturalny aromat.

Moja opinia:
  
Gdy otworzyłam opakowanie poczułam intensywny zapach mieszanki owocowej. Wcale nie miałam ochoty zaparzać tej herbaty ;) Pewnie zastanawiacie się dlaczego... Otóż zamiast zalewać ją wodą, ja mogłabym ją zjeść łyżeczką - tak dużo było w opakowaniu suszonych owoców. Przyznaję się "bez bicia", że kilka owoców spróbowałam zanim zaparzyłam herbatę :)






Herbata LOVE STORY to niesamowite połączenie naszych rodzimych i egzotycznych owoców.
Smaku i zapachu tej herbaty nie oddadzą żadne zdjęcia, to trzeba po prostu wypróbować :)
Niestety w moim przypadku nie było mowy po ponownym zaparzeniu tego naparu bo gdy tylko oddzieliłam owoce od herbaty to je zjadłam (nie mogłam się powstrzymać - takie były pyszne).

Gorąco polecam wszystkim produkty firmy Naturioska oraz zapraszam na Facebooka na  profil Naturioska

Serdecznie dziękuję za możliwość przetestowania produktów :)

3 komentarze:

  1. No no Asiu super wyczerpująca recenzja...:)
    Świetnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę kremiku, ja dostałam inny ale też zaraz lecę próbować bo dopiero odpakowałam:) Mam nadzieję że będzie równie świetny jak Twój:)Agata;)

    OdpowiedzUsuń