Obserwatorzy

środa, 1 maja 2013

Kolejna niespodzianka od Bonduella :)

Wczoraj, po powrocie z pracy, spotkała mnie miła niespodzianka od Bonduella. Dotarła do mnie kolejna paczka - niespodzianka za szybki konkurs na fanpage'u tej firmy na Facebooku.... Już drugi raz udało mi się rozwiązać zagadkę zadaną przez Groszka ;)

Dzisiejsza paczka różni się od tej pierwszej....



Co znalazłam w środku?

Mój zestaw nr 2

1. Groszek Konserwowy - Tradycyjny
2. Kukurydza Złocista - Naturalnie Słodka
3. Kiełki Fasoli MUNG
4. Kapusta czerwona z jabłkiem
5. Torba na zakupy

Jestem zadowolona z tej paczuszki.

Dziękuję firmie Bonduelle za nagrodę-niespodziankę oraz za to, że dbają o swoich wiernych fanów :)

Moi Drodzy zapraszam Was do zaglądania na profil Bonduelle na Facebooku i uczestniczeniu w różnych akcjach, które ta firma organizuje. Każdy może wygrać, wystarczy chcieć ;)



1 komentarz:

  1. Super:) I juz sałatkę można zrobić jakąś:D Agata;)

    OdpowiedzUsuń