Obserwatorzy

czwartek, 16 maja 2013

Balsam z Nivea

Szkoda, ze ten tydzień dobiega końca bo był bardzo udany :) Dzisiaj, po powrocie z pracy, czekała na mnie kolejna mała paczka. Tym razem w białej kopercie znalazłam niebieski produkt.

Oto moja nagroda w konkursie firmy Nivea :)

Pojemność 250 ml
Tradycyjnie (jak większość testowanych przeze mnie produktów), ten kosmetyk również zdobyłam w konkursie zorganizowanym na Facebooku. Jak już wcześniej wspomniałam w nagłówku, konkurs zorganizowany był na fanpagu Nivea, gdzie wybierano Ambasadorki Marki. Dodatkowo pierwsze 1000 zgłoszeń otrzymało mleczko do ciała w nowym opakowaniu :) Znalazłam się w gronie tysiąca szczęśliwców i oto moja nagroda :)
Cieszę się z nagrody i gratuluję pozostałym nagrodzonym :)

Dziękuję firmie Nivea za nagrodę :)

3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Wiem ;) Tym razem kilka moich koleżanek będzie testować to mleczko... Dziewczyny - już jestem ciekawa Waszych opinii...

      Usuń
  2. ja niestety nie załapałam się

    OdpowiedzUsuń