Obserwatorzy

poniedziałek, 20 maja 2013

Muffinka - kosmetyk naturalny- niestety nie do jedzenia- RECENZJA



Nadszedł czas na recenzję dwóch kosmetyków, które otrzymałam w ramach współpracy od firmy JM Spa&Wellness







Dostałam również trzeci produkt Sól do kąpieli Limonka z imbirem. Z racji tego, że już ten kosmetyk testowałam, nie będę się dwa razy powtarzać a jeśli ktoś chce zobaczyć recenzję to zapraszam do tego postu.

Pierwszym przetestowanym produktem była:

Muffinka - Shea do ciała i masażu
Żurawina
 wyszczuplające


Z informacji umieszczonych na opakowaniu dowiadujemy się, że muffinka ma :

0% parabenów, silikonów, sztucznych barwników, ftalanów, olejów mineralnych, pochodnych ropy naftowej, substancji z upraw modyfikowanych genetycznie.

Bogaty komfort nawilżenia. Masło Shea(80%), obfite w witaminy z grupy E+C. Zawiera kompleks wyszczuplający (Vexel) to unikalne połączenie kofeiny i palmitoilokamityny wspomagający walkę z nadmiarem tkanki tłuszczowej, wzbogacone wyciągiem z alg brązowych oraz olejami w tym arganowym i awokado. Masło w kontakcie ze skórą i pod wpływem jej ciepła zmienia konsystencję na płynną. Przeznaczony jest do wszystkich rodzajów skóry. Można stosować jako BALSAM do suchej i bardzo suchej skóry.

Produkt przebadany dermatologicznie

Moja opinia:

Bardzo ciekawe rozwiązanie masło do ciała w kształcie muffinki :) Kosmetyk miał być o zapachu żurawiny - ja niestety jej nie czułam... Owszem ładnie to masło pachniało, aczkolwiek nie przypominało tego co napisano na opakowaniu... Dobrze rozprowadza się na skórze i dość wolno się wchłania. Masło sprawia, że moja skóra jest dobrze nawilżona. Jeśli chodzi o efekt wyszczuplający to jest on minimalny (i głównie zawdzięczam go chyba intensywnemu wysiłkowi fizycznemu, który mam w tym miesiącu). Jak dla mnie największym plusem tego kosmetyku jest to, że doskonale nawilża moją skórę.

Pojemność 50ml cena 10,60zł


 Arganowe mydełko

Waga 20g - cena 3,90
Z opakowania:
Luksusowe mydło regenerująco-łagodzące na bazie roślinnej z dodatkiem oleju arganowego i protein mleka koziego, ma właściwości silnie nawilżające, odżywcze i ulestyczniające, łagodzi podrażnienia, oczyszcza i rozświetla skórę.
Polecane do każdego typu skóry.

0% parabenów, alkoholu, sles, silikonów, ftalanów, olejów mineralnych i pochodnych ropy naftowej, substancji z upraw modyfikowanych, parfum.

Produkt przebadany dermatologicznie.

Moja opinia:
 Małe mydełko pachnie cudnie, niestety na długo nie starcza. Wykorzystałam je ok. 8 razy podczas kąpieli. Jednak muszę przyznać, że jest o niebo lepsze od "zwykłych mydeł". Moja skóra jest dobrze oczyszczona i nawilżona. Na opakowaniu można przeczytać, że mydełko "rozświetla skórę" - niestety tego efektu nie zauważyłam... Za to idealnie mieści się w kosmetyczce podczas krótkich wyjazdów :)

Dziękuję firmie JM SPa&Wellness Kosmetyki  za możliwość przetestowania kosmetyków.

3 komentarze:

  1. SUper:) Fajnie że się w końcu doczekałaś:) Ja niestety nie i muffinki nie mam:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że się nie załapałaś.... Myślałam, że razem będziemy to testować....

      Usuń