Obserwatorzy

piątek, 10 maja 2013

Medme.pl poprawia samopoczucie ;)

Choć za oknem pada wiosenny "kapuśniaczek" ja i tak jestem dzisiaj szczęśliwa (nie tylko dlatego, że zaczął się już weekend) dotarła do mnie długo wyczekiwana przesyłka z portalu Medme.pl.
Medme.pl jest to strona poświęcona zdrowiu i dobremu samopoczuciu. I muszę przyznać, że samopoczucie poprawia doskonale ;) Sami spójrzcie:



Wszystkie kosmetyki są firmy GALANEA Laboratories.

W skład jednego zestawu wchodzi:

Mleczko do demakijażu (skóra wrażliwa) 200ml
Kojący krem nawilżający (skóra wrażliwa) 50ml
Masło do ciała 200ml

Oba zestawy dostałam za wygraną w konkursie zorganizowanym na stronie internetowej portalu.

Jeden zestaw na 100% oddam w "dobre ręce", tylko nie wiem jeszcze komu....

Teraz czas zabrać się za testowanie, a Was moi drodzy zapraszam do zaglądania na stronę Medme.pl.

Dziękuję za wspaniałą nagrodę :)

5 komentarzy:

  1. również czekam na ten zestawik :) oczywiście obserwuje :) zapraszam do siebie :) http://cosmetics-my-live.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Yyyy...Mój komentarz się nie wyświetlił:( A więc gratuluję raz jeszcze:D

    OdpowiedzUsuń