Obserwatorzy

środa, 15 maja 2013

Czy odżywiasz się świadomie? Moja nowa współpraca

Pewnie niektóre osoby domyślają się o jakiej współpracy teraz piszę.... Ale dla pozostałych, na moment, zostawię to jeszcze w tajemnicy ;)
Paczka, którą przywiózł kurier jako pierwsza wpadła w ręce mojego męża i zawartość troszeczkę go zaskoczyła :) Ja, do tej pory jestem jeszcze w szoku, jak w takim niewielkim kartonie zmieściło się tyle produktów???




Dzisiaj uchylę, tylko rąbek tajemnicy. A mianowicie nową współpracę podjęłam z firmą która ma swój fanpage na Facebooku: ŚwiadomeOdżywianie. Na ich profilu znajdziemy  nie tylko interesujące artykuły dotyczące zdrowego odżywiania lub przepisy na pyszne dania, ale także bardzo ciekawe konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.
Co się mieści w kartonie z napisem KRESTO? Znalazłam tam produkty i gadżety firmy Rapso, produkty Kresto i BackMit. Jakie dokładnie? O tym będzie mój kolejny post....

Dziękuję serdecznie za OGROMNY zestaw do testowania :)


2 komentarze: