Obserwatorzy

piątek, 3 maja 2013

JM Spa&Wellness - kolejna paczka


Wczoraj dotarła do mnie kolejna przesyłka od firmy JM Spa&Wellness, która (jak już pewnie wiecie) zajmuję się sprzedażą naturalnych kosmetyków.

 


 Byłam bardzo ciekawa co znajdę w kwietniowej paczuszce do testowania. I muszę przyznać, że po otwarciu koperty trochę się zawiodłam.... Pewnie zastanawiacie się dlaczego? Do testów dostałam ten sam kosmetyk co testowałam w marcu... Myślałam, że produkty nie będą się powtarzać, ale cóż zrobić. Sól jest na szczęście fantastyczna, więc z przyjemnością ją wykorzystam.


 Oto mój kwietniowy zestaw



W skład zestawu wchodzi:

* Sól do kąpieli Limonka z imbirem 100g
* Shea do ciała i masażu Żurawina 50g
* Mydełko Arganowe


Wkrótce recenzja mydełka i masła a już teraz zapraszam Was do zapoznania się z recenzją soli do kąpieli którą otrzymałam w marcowej przesyłce. Oto ona Sól do kąpieli.

Firmie JM Spa&Wellness dziękuję za przesyłkę :)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz