Obserwatorzy

wtorek, 14 maja 2013

Przegląd przesyłek z początku tygodnia :)

Dzisiaj dopiero wtorek a ja już dwa razy byłam z awizo na poczcie odebrać przesyłki... Ciekawie zapowiada się ten tydzień ;)
Co tam znalazłam tym razem? Coś dla mnie i dla mojego dziecka :)

Przesyłka numer 1: Dla Mai :)

Makaron WESOŁE LITERKI,  Miseczka i łyżeczka 
 



Zupa "literkowa" już niebawem ;)

Przesyłka numer 2:

Zestaw mini produktów firmy Cetaphil




Miałam już przyjemność testować te kosmetyki i byłam bardzo zadowolona, więc już nie mogę się doczkeać kiedy zacznę ich używać...

Przesyłka numer 3:

Koszulka  Pogromcy Limitów2 - Serce i Rozum ;)

Rozmiar M


Koszulkę wygrałam w konkursie Pogromcy Limitów2, który składał się z dwóch etapów: pierwszy - gra zręcznościowa, drugi - kreatywna odpowiedź na pytanie otwarte. Korzystając z okazji - dziękuję serdecznie Dorocie, która namówiła mnie na ten konkurs :)

I to koniec na dzisiaj.... Mam nadzieję, że cały tydzień będzie taki udany :)

2 komentarze: