Obserwatorzy

poniedziałek, 6 maja 2013

Kosmetyki - Bielenda

Po ciężkim dniu spotkała mnie miła niespodzianka.... Dotarły dzisiaj do mnie kosmetyki Bielendy - nagroda główna z konkursu o którym pisałam już wcześniej tutaj. Po przetestowaniu kremu, musiałam go zrecenzować a następnie wybrano 20 szczęśliwców, którzy otrzymali nagrodę główną- zestaw produktów Bielenda.

Mój zestaw

W skład mojej nagrody z serii Awokado wchodzi:

* Subtelny peeling do ciała - 200g
* Masło do ciała - 200 ml
* Krem dzień/noc - 50 ml

Dodatkowo otrzymałam jeszcze 5 próbek kremów: Esencja Młodości 30+, 2x Kolagenowe Odmłodzenie 40+, Skuteczny Lifting 50+ oraz Aktywna Regeneracja 60+

Firmie Bielenda dziekuję serdecznie za nagrodę.

A Was, moi Drodzy zapraszam na fanpage Bielenda od dzisiaj można zostać kolejnym testerem kosmetyków tej marki :)
Trzymam za Was kciuki. Powodzenia :)

2 komentarze: